Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Białystok. Kolejne zmiany na Madro

maryla, Fot. A. Chomicz Wizualizacja - sp. Madro
Nowa hala rośnie w oczach. Będzie miała dwie kondygnacje. Znajdzie się tu duży sklep spożywczy sieci Topaz, salon agd-rtv i najprawdopodobniej klub fitness.

Roboty idą pełna parą. Budynek w stanie surowym ma być gotowy w maju. Otwarcie obiektu planowane jest na początek grudnia. Wtedy też gotowy będzie nowy parking na 230 samochodów.

- Inwestycja będzie kosztować 4-5 milionów złotych – mówi Anna Plewa, prezes Madro.  I przypomina, że od stycznia 2010 roku, kiedy należąca do skarbu państwa spółka Madro Białystok przeszła w prywatne ręce, na terenach byłego bazaru przy ul. Zwycięstwa doszło do bardzo wielu zmian. – Wyremontowaliśmy biurowiec, powstała galeria handlowa w budynku po byłej starej hali produkcyjnej, uporządkowaliśmy sam bazar – wylicza pani prezes.
Obecnie z terenu i obiektów zarządzanych przez Madro korzysta 280 najemców. Na bazarze jest ich 90, tyle samo w galerii, a także znalazło tu  miejsce do handlu 25 przedsiębiorców ze zlikwidowanego targowiska przy ul. Wierzbowej.
Sama spółka to sześciu pracowników – włącznie z prezesem i parkingowym. Z dawnej spółki pracują tu dwie osoby. Sprzątanie, wywóz śmieci, 24-godzinny dozór, odśnieżanie, obsługę prawną i podatkową zapewniają spółce firmy zewnętrzne.
– I idzie to wszystko naprawdę nieźle – cieszy się prezes Plewa. – Nasze miesięczne przychody wyniosły w końcu 2012 roku ok. 300 tysięcy złotych. To trzy razy tyle co w 2010 roku, kiedy zaczynaliśmy tu działalność.
Nową halę stawia Zakład Ogólnobudowlany Roman Szymczuk z Supraśla. Obiekt będzie miał 3400 m kw. powierzchni. Sklep, który tu powstanie na 900 metrach, należał będzie do sieci Topaz. Swój pierwszy sklep otworzyła ona 20 lat temu w Sokołowie Podlaskim, a dziś należy do niej 31 sklepów własnych i kilkanaście placówek franczyzowych pod logo Topaz Express.

Zobacz: zdjęcia z Madro i Galerii Smaków

– Jeszcze nie możemy podać, kto będzie właścicielem salonu agd czy klubu fitness, bo ciągle prowadzimy rozmowy. Zależy nam jednak, żeby były to sieciówki, bo one mają dużą moc przyciągania klientów. A na tym skorzystają także nasi kupcy – mówi Anna Plewa.
Nie ukrywa, że ma nadzieję, że ten magnetyzm przyciągnie na Madro także Białorusinów, którzy są bardzo dobrymi klientami białostockiego handlu.
Na parterze biurowca spółki Madro
znajduje się klimatyczna Galeria Smaków z dobrym menu i przyjaznymi cenami

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny