
PODINSPEKTOR W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO
. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
wykonywanie zadań wynikających z przepisów Prawa o aktach stanu cywilnego oraz
Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, a także z regulaminu organizacyjnego Urzędu
Miejskiego w Białymstoku.
2. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności
przepisów ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Prawo prywatne międzynarodowe, o
zmianie imienia i nazwiska, o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, o
pracownikach samorządowych, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania
administracyjnego, Kodeks postępowania cywilnego;
umiejętność interpretacji przepisów;
znajomość języka angielskiego i rosyjskiego w stopniu przynajmniej podstawowym;
znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
dyspozycyjność w dni ustawowo wolne od pracy.
4. Termin składania dokumentów:
Do dnia 14 października 2022 r.
5. Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem
brutto w przedziale 3300 – 3500 zł