Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Białystok. Grupa Chorten otworzyła nowe sklepy z odświeżonym brandingiem [ZDJĘCIA]

td
Sklep Chortenu przy ul. Hetmańskiej
Sklep Chortenu przy ul. Hetmańskiej Mat. prasowe
W Białymstoku otworzyła się nowa placówka partnerska Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten. Punkt został uruchomiony już z nowymi formami obrandowania, które będą teraz standardem dla sklepów w całej Polsce.

W Grupie Chorten obecnie jest już 1895 placówek. Dołączają do niej zarówno funkcjonujące już sklepy niezależnych detalistów w całej Polsce, jak i placówki przedsiębiorców, którzy postanowili otworzyć nowe sklepy już pod marką Grupy. W województwie podlaskim w ostatnich dniach powstały dwa nowe miejsca na handlowej mapie.

Pierwszy ze sklepów mieści się przy ul. Hetmańskiej 79 w Białymstoku, drugi – przy ul. Ordynackiej 9 w podbiałostockim Izabelinie. Obie placówki w formule mini delikatesów położone są w dobrej lokalizacji, bo w miejscach, gdzie rozwija się nowe budownictwo mieszkaniowe. Oczywiście w związku z pandemią nie organizowano specjalnych otwarć, ale klienci mogą tam już robić codzienne zakupy z promocjami, stosując się do limitów osób przebywających jednocześnie w sklepie.

Jednocześnie obydwa punkty zostały otwarte już pod nową formą oszyldowania Grupy Chorten. Co prawda same logo nie uległo dużej zmianie, natomiast zmieniła się technologia kasetonów, które sprawiają, że sklepy wyglądają bardziej nowocześnie i są lepiej widoczne.

Pojawił się na nich czerwony żywy kolor oraz wycinane laserowo litery świecące jasnym światłem z napisem Chorten – Polska Grupa Sklepów Spożywczych. Te biało-czerwone kolory to zresztą nawiązanie do tego, że sieć ma polskie pochodzenie, w przeciwieństwie do wielu innych na krajowym rynku. Główny element logotypu – drzewko dębu, nie uległo jednak zmianie.

Grupa Chorten rozwija kadry i tworzy nowy dział wsparcia biznesu dla sklepów

- Myśląc o rebrandingu przeprowadziliśmy badania konsumenckie na próbce ponad tysiąca osób w różnych częściach Polski, które wskazało, że nasze drzewko jest dobrze kojarzone i podoba się klientom.

Mimo różnych propozycji zmian logotypu w bardziej nowoczesnych konwencjach, słuchając głosu klientów i samych właścicieli sklepów, postanowiliśmy na najbliższe lata utrzymać dotychczasowy znak, a jedynie zmienić i ujednolicić na wszystkich placówkach technologię obrandowania – tłumaczy Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten.

Dotąd sklepy w Polsce funkcjonowały również pod logotypami spółek Chorten Mazowsze i Chorten Warmia Mazury, teraz także to ma się zmienić.

- Wspólnie doszliśmy do porozumienia, że razem chcemy budować silną markę sklepów Chorten i ta komunikacja z klientem musi być czytelna. Liczymy na to, że nasze logo będzie coraz bardziej widoczne na sklepach polskich właścicieli i będzie się kojarzyło z zakupami w przyjaznej atmosferze i w dobrej cenie, z szerokim wyborem produktów świeżych – podkreśla Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Delikatesy Chortenu w Apartamentach Tysiąclecia zostały otwarte

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny