Białystok. Dystrybutorzy z całego świata w Promotechu

Redakcja
Białystok. Dystrybutorzy z całego świata w Promotechu
Białystok. Dystrybutorzy z całego świata w Promotechu
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Dystrybutorzy z całego świata przez kilka dni uczestniczyli w warsztatach i spotkaniach w białostockim Promotechu. To pierwszy taki zjazd w historii firmy.

Na eksport trafia ponad 90 proc. wyrobów Promotechu, producenta profesjonalnych elektronarzędzi i i urządzeń do automatyzacji procesów spawalniczych.

- Rynek, na którym konkurujemy dynamicznie się zmienia – mówi Bohdan Zaleski, współwłaściciel i wiceprezes Promotechu ds. sprzedaży. - Postanowiliśmy spotkać się i porozmawiać z kluczowymi dla nas partnerami o naszych produktach i o przyszłości.

Do Białegostoku przybyło 14 przedstawicieli partnerów handlowych spółki - z USA, Turcji, Emiratów Arabskich, Finlandii, Indii, Australii, Wielkiej Brytania oraz z Polski.

Główne cele zjazdu to prezentacja nowych wyrobów Promotechu oraz wypracowanie dalszych kierunków rozwoju oferty produktowej, a docelowo zwiększenie sprzedaży na światowym rynku.

Jeszcze przed spotkaniem Promotech rozesłał swoim kluczowym dystrybutorom kwestionariusze z pytaniami o ich uwagi do poszczególnych grup produktowych: wiertarek, ukosowarek i automatyzacji spawania.

- Odpowiedzi, jakie otrzymaliśmy to cenny materiał – mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor handlowy Promotechu. - Dowiedzieliśmy się, co doceniają nasi partnerzy, a co możemy usprawnić bądź poprawić w naszej ofercie, aby być jeszcze bardziej konkurencyjnym.

Czterodniowy zjazd wypełniły prezentacje, pokazy praktyczne oraz panele dyskusyjne. Na potrzeby pokazów przygotowano profesjonalne stoły i stojaki prezentacyjne, by jak najwierniej odtworzyć warunki, w jakich użytkowane są urządzenia. Każdy z kolejnych dni poświęcony był innej grupie produktowej.

- Zaczynaliśmy od omówienia bieżącej oferty, jej zalet oraz możliwości i potencjalnych usprawnień - nowych akcesoriów i nowych funkcjonalności – opowiada Zbigniew Kopciewski. - Następnie przedstawialiśmy nowe wyroby, które w tym roku wdrożymy do oferty.

I tak poniedziałek poświęcony był wiertarkom i przebijakom hydraulicznym. Promotech zaprezentował m.in. wiertarkę PRO-200 w wersji pneumatycznej i hydraulicznej - obecnie najsilniejszą wiertarkę na świecie w swojej klasie z certyfikatem ATEX, a także poziomą elektryczną wiertarkę do wiercenia w trudno dostępnych miejscach - najniższą wiertarkę magnetyczną na światowym rynku.

Wtorek był dniem poświęconym ukosowarkom do blach i do rur, a kolejny dzień wózkom do cięcia i spawania. Przebojem tej prezentacji był nowy, przełomowy wózek torowy Rail Bull 2, najbardziej uniwersalny i wszechstronny w ofercie Promotechu.

- Wózek jest modularną konstrukcją, która może być składana z różnych elementów według potrzeb klienta – tłumaczy Krzysztof Fedyk, szef działu badań i rozwoju Promotechu. - Wbudowany układ śledzenia położenia palnika oraz możliwość spawania i cięcia rur, czynią go wyjątkowym produktem na światowym rynku. Całości dopełnia niezależny panel sterujący umożliwiający wygodne i precyzyjne sterowanie wózkiem. To nowe otwarcie w ofercie Promotechu.

Równie ciekawy był ostatni dzień, podczas którego spółka zaprezentowała swoje produkty do automatyzacji cięcia i spawania, w tym pięcioosiową wycinarkę z opcją spawania MCM.

- Ta maszyna została też po raz pierwszy zaprezentowana w opcji do cięcia i wspawywania króćców w rurach i zbiornikach – dodaje Krzysztof Fedyk. Spółka pokazała także udoskonaloną, pięcioosiową maszynę do profilowego cięcia, którą cięte były rury do konstrukcji zadaszenia stadionu miejskiego w Białymstoku.

Swoje pięć minut mieli też dystrybutorzy Promotechu, którzy prezentowali ciekawe aplikacje i swoje doświadczenia z nietypowych zastosowań urządzeń spółki.

Ostatnim punktem programu każdego dnia były rozmowy o przyszłości.

- Wspólnie omawialiśmy pomysły na nowe wyroby, które wdrożymy do oferty w latach 2016-2018 oraz kierunki dalszego rozwoju oferty produktowej Promotechu – mówi Zbigniew Kopciewski. – A sam zjazd to ważne i cenne doświadczenie - wymiana doświadczeń i informacji na temat rynków całego świata, ale także możliwość lepszego poznania się i integracji.

Przy okazji wizyty w Promotechu goście poznawali region - zwiedzili Białystok, odwiedzili Kiermusy i uczestniczyli w degustacjach regionalnej kuchni.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie