Nadesłali ich 3217 - informuje Tomasz Łotowski, z biura prasowego PKP PLK.
Przypomnijmy, że mieszkańcy mogli się w ten sposób wypowiedzieć o inwestycji do 12 września. Dzięki inwestycji m.in. nie trzeba będzie w Białymstoku zmieniać czoła pociągów, a ponadto umożliwi ona transport cargo omijając miasto.
Na stole jest pięć wariantów przebiegu trasy, która połączy linię do Ełku z linią do Sokółki.
Obecnie na stole rozpatrywanych jest pięć korytarzy, z których inwestor wybierze trzy do dalszych prac. Wariant 11, najdłuższy i najbardziej odległy od Białegostoku prowadzi od Knyszyna przez Ponikłę i Kopisk do Czarnego Bloku. To trasa zaprezentowana przez społeczny komitet z Dobrzyniewa.
Kolejny wariant (nr12), burmistrza Wasilkowa, zakłada przebieg od Sochoni przez Wólkę Przedmieście, Kulikówkę, Kozińce do trasy nr 38 w stronę Knyszyna i Warszawy. Kolejny wariant (nr 8) biegnie od Sochoni, okrąża Woroszyły, następnie zawraca w stronę Burczaka, Leńców, Nowego Aleksandrowa, Dobrzyniewa Fabrycznego, by poprowadzić do linii nr 38 w Dobrzyniewie Dużym i Fastach.
Bliźniaczy (nr 6) do niego jest kolejny, z tą różnicą, że skręca przed Woroszyłami w stronę Burczaka. Od tej miejscowości oba korytarze biegną niemal równolegle wzdłuż planowanej trasy ekspresowej S19 obwodnica Wasilkowa- Dobrzyniewo Duże (węzeł). Ostatnim korytarzem jest ten w Białymstoku, czyli od ul. Przędzalnianej, wzdłuż drogi serwisowej obok trasy generalskiej, na Białostoczek do ogródków działkowych.
Ze wszystkich jest najkrótszy, ale na 3/4 swej długości biegnie pod ziemią wzdłuż trasy generalskiej. Do 12 września można było w ankiecie wskazywać warianty i uwagi do inwestycji.
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?