Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Białostockie outlety mają nowe marki

Tomasz Mikulicz [email protected] tel. 85 748 74 25
Przy Wysockiego po dawnej Galerii Podlaskiej zostanie hipermarket Carrefour oraz drogeria Rossmann i salon z wyposażeniem wnętrz Jysk. Na pozostałym terenie, na 13 tys. mkw., ma powstać ponad 80 markowych salonów.
Przy Wysockiego po dawnej Galerii Podlaskiej zostanie hipermarket Carrefour oraz drogeria Rossmann i salon z wyposażeniem wnętrz Jysk. Na pozostałym terenie, na 13 tys. mkw., ma powstać ponad 80 markowych salonów. archiwum
W centrum wyprzedażowym przy ul. Wysockiego wynajęto już 70 proc. powierzchni. Przy Narodowych Sił Zbrojnych ponad 50 proc. Będą głównie sklepy z odzieżą i butami, ale w planach są też kawiarnie i restauracje.

Przy Wysockiego po dawnej Galerii Podlaskiej zostanie hipermarket Carrefour oraz drogeria Rossmann i salon z wyposażeniem wnętrz Jysk. Na pozostałym terenie, na 13 tys. mkw., ma powstać ponad 80 markowych salonów.

Centrum wyprzedażowe - Outlet Białystok - ma być otwarte w drugiej połowie roku. W tej chwili podpisywane są umowy z firmami, które chciałyby tu prowadzić swoje salony. Wynajęto już 70 procent powierzchni centrum.

- Regatta to kolejna prestiżowa marka po 4F, Reeboku, Adidasie czy Ski Team która wzbogaci naszą ofertę - mówi Jan Wciślak, menedżer w BOIG The Blue Ocean Investment Group, która jest tu inwestorem.
Umowy podpisane są też m.in. z polską marką modową Molton, dwoma salonami z markową odzieżą jeansową oraz CCC.

Klienci centrum będą mieli do dyspozycji spory parking - 600 miejsc. Mają też powstać kawiarnia oraz dwie restauracje.

Drugi outlet ma być przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych, obok Castoramy. Otwarcie zaplanowane jest na ostatni kwartał tego roku. Tutaj wynajęto ponad 50 proc. powierzchni. Największy salon to Reserved. Zajmie ponad 460 mkw. Będą też sklepy: Cropp, Mohito i Sinsay. Outlet stawia przede wszystkim na branżę odzieżową. - Mimo zainteresowania ze strony spożywczych oraz meblowych sieci handlowych nie zdecydowaliśmy się na podjęcie rozmów. Chcemy utrzymać klasyczny charakter centrum outletowego - podkreśla reprezentujący inwestora Bartłomiej Wójtowicz, dyrektor ds. powierzchni komercyjnych.
Outlet Center będzie częścią parku handlowego o powierzchni 36 tys. mkw. Powstanie tu m.in. market Agata Meble.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny