Białostocka Multi Ice Group – jedna z największych grup gastro w Polsce niebawem skończy 20 lat

Opr. Andrzej Matys
- Wiele osób zadaje sobie pytanie: czy istnieje przepis na sukces? Odpowiedź jest banalnie prosta. To sprawdzona koncepcja i zaangażowanie - uważa Radosław Charubin, CEO Multi Ice Group
- Wiele osób zadaje sobie pytanie: czy istnieje przepis na sukces? Odpowiedź jest banalnie prosta. To sprawdzona koncepcja i zaangażowanie - uważa Radosław Charubin, CEO Multi Ice Group Multi Ice Group
Kiedy blisko dwadzieścia lat temu w Białymstoku otworzyło się pierwsze okienko z amerykańskimi świderkami pod szyldem LodyBonano, nikt nie spodziewał się, że dziś Multi Ice Group będzie liderem rynku franczyzowego w Polsce. Firma wywodzi się z Podlasia, jednak jej oferta cieszy się popularnością w całym kraju. Ponad 300 przedsiębiorców działa już pod szyldami Lody Bonano i "u Lodziarzy" i co chwila pojawiają się kolejne.

- Tym, co nas wyróżnia i czemu zawdzięczamy tak ogromny sukces, jest kompleksowość usług, minimum formalności oraz niski wkład własny. Ostatnio zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej poszerzyć naszą ofertę o najlepszej jakości hot-dogi oraz bąbelkowe herbaty. Liczba naszych aktualnych franczyzobiorców mówi sama za siebie. Co ważne każdy model biznesowy jest przez nas sprawdzany i na bieżąco udoskonalany. Jednym słowem, nie osiadamy na laurach, tylko nieustannie się rozwijamy i pracujemy nad poszerzeniem i urozmaiceniem naszej franczyzowej oferty - tłumaczy Radosław Charubin, CEO Multi Ice Group.

Podkreśla też, że bez względu na rodzaj branży, jaką reprezentuje franczyza, partnerzy białostockiej spółki mogą liczyć na w pełni wyposażone, mobilne punkty, bazę gotowych lokalizacji, pomoc w uzyskaniu finansowania oraz szkolenia, które pozwalają prowadzić dochodowy biznes bez posiadania wiedzy czy wcześniejszego doświadczenia w danej dziedzinie.

Krótka historia Multi Ice Group

Po Lodach Bonano, w 2016 roku na rynku zadebiutował nowy koncept "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich. To lody produkowane na bazie mleka i świeżych owoców, według tradycyjnej receptury. W wielu miastach zaczęły więc pojawiać się lokale "u Lodziarzy", a znakiem rozpoznawczym sieci stały się nietypowe, regionalne smaki, jak na przykład lody o smaku sera korycińskiego czy sękacza. Obecnie działa ponad 100 lodziarni serwujących lody, sorbety, Bąbel Wafle oraz kawę.

Z czasem powstało też Centrum Zaopatrzenia Lodziarni Lodziarz.pl, rozwinęła się produkcja maszyn do lodów pod szyldem Hard–Ice, a w dobie pandemii zadebiutował także sklep internetowy Prostewypieki.pl o charakterze małej manufaktury. To gotowe mieszanki do przygotowania chleba, bułek, chałek i bagietek. Ich receptury zostały oparte na domowych, sprawdzonych przepisach, dlatego znajdziemy w nich wyłącznie naturalne składniki – bez konserwantów, sztucznych barwników i polepszaczy smaku.

Nowość w ofercie

- Zaczynaliśmy od lodów i jak widać osiągnęliśmy wielki sukces. Jednak chcemy się rozwijać również w innych kierunkach gastronomicznych. W tym roku weszliśmy do branży małych gastronomii z Crazy Dog oraz BuBu Bubble Tea. Obie wpisują się w nasze ogólne założenia, które wypracowaliśmy na przestrzeni dwudziestu lat. Zapewniamy dostęp do oryginalnych, wysokiej jakości składników, gwarantujemy wsparcie na każdym etapie inwestycji i całe know how dotyczące prowadzenia tego rodzaju działalności – mówi Radosław Charubin, CEO Multi Ice Group.

Franczyza Crazy Dog to trzy modele współpracy:

  • lokal stacjonarny,
  • w pełni wyposażona, mobilna przyczepa gastronomiczna,
  • punkt food court w galerii handlowej.

Jeden z pierwszych lokali franczyzowych od kilku miesięcy działa przy obleganej przez turystów promenadzie w Świnoujściu. Ostatnio lokal został otwarty w białostockiej galerii, a niebawem ruszy w Łomży i Białej Podlaskiej.

Kolejną marką, która w 2022 roku weszła do oferty Multi Ice Group, jest BuBu Bubble Tea. Bubble tea to napoje, które wywodzą się z Tajwanu. Ich sekretem są wypełnione sokiem kuleczki popping boba, zanurzone w owocowej herbacie. Bubble tea można pić przez cały rok, bez względu na pogodę. Dlatego franczyza BuBu dostępna jest w trzech wariantach współpracy: jako lokal stacjonarny, designerska przyczepa gastronomiczna lub wyspa w galerii handlowej.

Przyszłość rysuje się ciekawie

Można mieć pewność, że lista franczyz oferowanych przez Multi Ice Grup na pewno nie została jeszcze zamknięta i niebawem pojawią się nowe, nietuzinkowe propozycje.

- Wiele osób zadaje sobie pytanie: czy istnieje przepis na sukces? Odpowiedź jest banalnie prosta. To sprawdzona koncepcja i zaangażowanie. Pomysł na dochodowy biznes oferujemy my, franczyzobiorca musi wykazać jedynie chęci do pracy i zdobycia potrzebnej wiedzy – podsumowuje Radosław Charubin.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Z Gwiazdami - Marcin Możdżonek - zajawka

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny
Dodaj ogłoszenie