Będą promować wspólnie

Redakcja
Udostępnij:
Stworzenie wspólnej strategii promocji polskich produktów mleczarskich, opracowanie dla całej branży logo jakości przetworów mlecznych oraz zmiany w zasadach funkcjonowania Fun

duszu Promocji Mleczarstwa to główne założenia jako wypracowano podczas obrad podzespołu ds. promocji i marketingu przetworów mlecznych, który został powołany przez ministra rolnictwa.

Uczestnicy spotkania podkreślali wagę eksportu, jako alternatywę dla niskiej konsumpcji mleka i przetworów mlecznych w kraju. Uznano, że eksport polskich produktów jest doskonałą formą promocji polskiego mleczarstwa. Jednakże zdaniem polskich producentów sprzedaż przetworów mlecznych na rynku krajowym jest najważniejsza. Niestety, w Polsce od lat borykamy się z problemem niskiej konsumpcji wewnętrznej przetworów mlecznych.

opr. (koci), źródło: Portal Spożywczy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Środki z KPO obniżą inflację - komentarz

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Kurier Poranny
Dodaj ogłoszenie