British American Tobacco Polska, wicelider branży tytoniowej w Polsce został wyróżniony prestiżowymi nagrodami: Top Employer Europa 2016 i Top Employer Polska 2016. Przyznaje je niezależna organizacja Top Employers Institute, badająca politykę zatrudnienia znaczących globalnych pracodawców i porównującą ją ze standardami międzynarodowymi. - Proces certyfikacji trwał pół roku, w trakcie którego eksperci z Top Employers Institute wnikliwie weryfikowali takie aspekty jak: podejście do rozwoju talentów, zarządzanie wynikami, strategia wynagradzania oraz rozwoju kariery w BAT. Wszystkie te elementy zostały bardzo wysoko ocenione – mówi Kalina Mikiewicz, dyrektor działu zasobów ludzkich z British American Tobacco Polska Trading Sp. z o.o.
Na polskim rynku do Grupy British American Tobacco należą dwie spółki: British-American Tobacco Polska S.A. w Augustowie**o charakterze produkcyjnym** oraz British American Tobacco Polska Trading Sp. z o.o. w Warszawie, zajmująca się działalnością dystrybucyjno-marketingową. Grupa BAT Polska zatrudnia łącznie 1700 osób.
- Naszą firmę tworzą nasze marki i nasi ludzie. Dlatego staramy się zaspokoić potrzeby zarówno naszych konsumentów, jaki i naszych pracowników. Osobom zatrudnionym w BAT oferujemy elastyczne warunki pracy, szeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych oraz wyjątkowe możliwości rozwojowe. Zgodnie z naszymi kluczowymi wartościami wierzymy, że z różnorodności płynie nasza siła. Potrafimy czerpać i budować na tej różnorodności kultur, doświadczenia – i tego zawodowego i życiowego, przekonań, pomysłów. Dzięki nowoczesnej technologii granice nie mają znaczenia i na co dzień czuje się to, że jest się częścią dużej międzynarodowej organizacji – mówi Kalina Mikiewicz.
British American Tobacco Polska od lat wspiera pracowników, umożliwiając korzystanie wielu narzędzi rozwoju.
– W naszej firmie stosujemy zasadę 70:20:10, uznawaną za jeden z najefektywniejszych sposobów rozwoju kompetencji. 70% to podejmowanie nowych zadań, poszerzanie swojego obszaru odpowiedzialności, próbowanie robienia rzeczy inaczej niż zwykle, 20% to uczenie się od innych - przełożonego, współpracowników, a 10% to szkolenia i inne sformalizowanie formy - dodaje Kalina Mikiewicz.
Firma oferuje swoim pracownikom liczne szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne rozwijające kompetencje funkcyjne: wiedza o marce, negocjacje sprzedażowe, dotyczące badań rynkowych, umiejętności sprzedażowo - marketingowe oraz inne eksperckie dla funkcji wspierających. Prowadzi również programy rozwoju przygotowujące do objęcia kluczowych stanowisk w firmie.
- Bardzo dbamy o najwyższe standardy zarządzania, gdyż są gwarancją jakości ale przede wszystkim wspólnie tworzymy środowisko pracy, które jest zarówno stymulujące i pełne wyzwań, ale z drugiej strony także przyjazne i wspierające. Myślę, że to właśnie dzięki temu nasi pracownicy podkreślają, że panująca u nas atmosfera jest wyjątkowa – i po prostu chce się przychodzić do pracy” - przedstawicielka BAT.
O British American Tobacco Polska
Na polskim rynku Grupa British American Tobacco działa od 1991 roku. Obecnie należą do niej dwie spółki: British American Tobacco Polska S.A. posiadająca fabrykę wyrobów tytoniowych w Augustowie i British American Tobacco Polska Trading Sp. z o.o., zajmująca się dystrybucją wyrobów tytoniowych. Łącznie BAT zatrudnia w nich 1700 osób. W fabryce w Augustowie firma produkuje ponad 37 mld sztuk papierosów rocznie, z czego jedna trzecia trafia na polski rynek, a dwie trzecie na eksport do ponad 50 krajów. W ciągu 23 lat Grupa British American Tobacco zainwestowała w Polsce ponad 1,8 mld zł, m.in. w zakup, modernizację i rozbudowę Zakładów Przemysłu Tytoniowego w Augustowie. Obecnie jest to jedna z najnowocześniejszych i trzecia pod względem wielkości produkcji fabryka spośród wszystkich 46 zakładów Grupy BAT. W 2015 r. jako pierwsza firma tytoniowa w Polsce rozpoczęła sprzedaż e-papierosów wprowadzając na rynek markę VYPE.
O British American Tobacco p.l.c.
Notowana na londyńskiej giełdzie grupa British American Tobacco Plc. jest drugim co wielkości producentem wyrobów tytoniowych na świecie. Działa w ponad 200 krajach i zatrudnia ponad 57 000 pracowników. Do jej portfolio należą liczne międzynarodowe marki m.in.: Vogue, Lucky Strike, Pall Mall, Kent, Dunhill i Viceroy.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?