Bank Pekao S.A. stawia na jeszcze więcej personalizacji w aplikacji PeoPay

Materiał informacyjny Banku Pekao S.A.
Personalizacja to obecnie jeden z najważniejszych trendów związanych z UX w bankowości elektronicznej. Bank Pekao wprowadził szereg ciekawych zmian do aplikacji PeoPay, które pozwalają jeszcze lepiej dostosować jej wygląd. Nie można przy tym pominąć funkcjonalności – od teraz użytkownicy mogą wysyłać przez aplikację szybkie przelewy Sorbnet nawet do kwoty 1 miliona złotych. Oto podsumowanie nowości w PeoPay.

Własny awatar i tło dostosowane do preferencji

W najnowszej wersji aplikacji PeoPay pojawiło się kilka nowych funkcji, które kontynuują dążenie do jak największej personalizacji w bankowości elektronicznej przez Bank Pekao. Użytkownicy będą mogli od teraz zmienić swój awatar, a także tło. Będą one widoczne zarówno przed zalogowaniem do aplikacji, jak i podczas korzystania z PeoPay. Dzięki temu korzystanie z usług banku ma być jeszcze przyjemniejsze i bardziej dostosowane do każdego z klientów.

Personalizacja w PeoPay – nie tylko wygląd aplikacji

Warto przy tym wspomnieć, że personalizacja w PeoPay obejmuje znacznie więcej niż tło czy awatar. Już we wcześniejszych wersjach użytkownicy mogli m.in. dostosowywać skróty na pulpicie aplikacji, aby mieć łatwiejszy dostęp do najczęściej używanych funkcji. Dodatkowo w PeoPay już od pewnego czasu można ustawić powitanie wyświetlane przy logowaniu. Najnowsze zmiany są skierowane przede wszystkim do osób młodych, które zwracają największą uwagę na dopasowanie wyglądu i funkcjonalności aplikacji do swoich potrzeb i wymagań. Można z nich skorzystać jednak bez względu na wiek, a także na rodzaj konta – wystarczy pobrać nową wersję aplikacji PeoPay.

Szybkie przelewy Sorbnet i zmiany w przelewach dla firm

Bank Pekao S.A. wprowadził także kilka interesujących zmian pod kątem wsparcia dla przelewów w aplikacji. Jednym z największych ograniczeń bankowości mobilnej były przez długi czas dość niskie limity transakcji. Użytkownicy PeoPay mogą teraz jednak w łatwy sposób transferować nawet bardzo duże kwoty. Bank udostępnia w swojej aplikacji obsługę przelewów Sorbnet, które pozwalają na przesłanie do 1 miliona złotych. Do tego warto zwrócić uwagę na bardzo szybki czas realizacji – nawet przy wyższych kwotach środki trafiają do odbiorcy maksymalnie w godzinę, niezależnie od tego, w jakim banku znajduje się docelowy rachunek.

Klienci firmowi mogą za to liczyć na lepsze wsparcie przy płatnościach podzielonych. Od nowej wersji PeoPay przy takich transakcjach możliwe będzie wyznaczenie przyszłej daty przelewu. Takie rozwiązanie pozwoli lepiej kontrolować finanse przedsiębiorstwa i bez problemu zachować wszystkie terminy płatności. Nowa funkcja dotyczy zarówno przelewów do urzędów, jak i pozostałych przelewów krajowych.

Kiedy będzie można skorzystać z nowych funkcji?

Nowości w aplikacji PeoPay będą dostępne od wersji 4.36, która już trafiła do Sklepu Play (Android) i App Store (iOS). Nie wszyscy użytkownicy otrzymają aktualizację w tym samym czasie – nowe wydanie jest wypuszczane stopniowo. Już w najbliższych dniach jednak większość klientów Banku Pekao będzie mogła pobrać na swoje urządzenia najnowszą wersję PeoPay.

Bank Pekao stawia na innowacyjność

Personalizacja w PeoPay to niejedyna kwestia, na którą warto zwrócić uwagę. Istnieje wiele powodów, dla których klienci doceniają aplikację oferowaną przez Bank Pekao – to jedno z najlepiej ocenianych rozwiązań na rynku bankowości elektronicznej. Bank od samego początku stawia na innowacyjność: wśród licznych przykładów można wymienić otwarcie pierwszego w Polsce bankomatu, pierwsze biuro maklerskie w naszym kraju czy wczesne wdrożenie biometrii.

Aktualnie innowacje skupiają się na aplikacji PeoPay, która regularnie zdobywa branżowe nagrody w tym obszarze. Warto podkreślić, że z PeoPay korzystają głównie osoby młodsze, a aż 340 tys. klientów Banku Pekao jest poniżej 18. roku życia. To właśnie głównie do nich skierowane są najnowsze zmiany, czyli możliwość wyboru tła i awatarów. Co ciekawe, taka funkcjonalność pojawiła się wcześniej w PeoPay KIDS, przeznaczonej dla osób w wieku 6–13 lat – już w pierwszych tygodniach z opcji personalizacji skorzystało 27% użytkowników.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Bank Pekao S.A. stawia na jeszcze więcej personalizacji w aplikacji PeoPay - Dziennik Bałtycki

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny