Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Andropol na targach WorldHotel w Warszawie i Gastro-Hotel 2010

(opr. peż)
Propozycja restauracyjno-hotelowych tekstyliów obrusowych Andropolu o nazwie Złoty Aligator.
Propozycja restauracyjno-hotelowych tekstyliów obrusowych Andropolu o nazwie Złoty Aligator.
Spółka Andropol (właściciel Białostockiej Wykończalni Tkanin) pokazywała się na targach WorldHotel w Warszawie, a potem zaprezentowała swoją ofertę konfekcji stołowej, pościelowej oraz wyrobów frotte we Wrocławiu na targach Gastro - Hotel 2010.

WorldHotel są wyspecjalizowanymi targami skierowanymi wyłącznie do branży hotelarskiej. To prestiżowe, biznesowe spotkanie dostawców produktów i usług oraz najnowszych rozwiązań przeznaczonych dla obiektów noclegowych o różnym standardzie z ich odbiorcami.

Z kolei październikowe targi Gastro Hotel są cykliczną imprezą wystawienniczo- szkoleniowa, która odbywa się każdego roku w pięciu miastach Polski, atrakcyjnych turystycznie. W tym roku - prócz Wrocławia - gościła także w Kołobrzegu, Olsztynie, Rzeszowie oraz w Toruniu.

Targi są okazją do prezentacji nowości z branży gastronomiczno-hotelarskiej, a ich niewątpliwym plusem jest atrakcyjny program – pokazy sztuki kulinarnej, degustacje i liczne konkursy. A wszystko to w wykonaniu mistrzów kucharskiego fachu.

Andropol prezentował podczas targów swoje sztandarowe tekstylia, adresowane dla branży HoReCa – pościelowe: Musso, Tiwoli, Itaka, Noris itp. i obrusowe: Aligator, Pyton, Lemur. W ofercie Andropolu była też, ciesząca się uznaniem klientów, konfekcja frotte: ręczniki, szlafroki i kapcie hotelowe.

-Zarówno Warszawa, jak i Wrocław to dla nas bardzo atrakcyjne rynki, dlatego nie może nas zabraknąć na tych targach - mówi Radosław Klinowski, dyrektor handlowy w Andropolu. - Uczestniczymy w nich, by pokazać się jako firma prężnie działającą na rynku, o silnej, stabilnej pozycji. Zaletą naszych tekstyliów jest jakość, walory estetyczne i użytkowe. Dzięki zastosowaniu procesów uszlachetniania (merceryzacji) i zmniejszenia kurczliwości (sanforyzacji), gotowa konfekcja zachowuje swój rozmiar nawet po wielokrotnym praniu. Specjalnie wyselekcjonowane barwniki o bardzo wysokiej odporności na odbarwienia i czynniki mechaniczne gwarantują niezmienność wyglądu.

Andropol stara się dotrzeć do klientów za pomocą zróżnicowanych kanałów dystrybucji – nie tylko poprzez sieć sklepów i hurtowni, ale także przez Internet, przedstawicieli handlowych itp.

Spółka jest znanym na krajowym rynku producentem artykułów tekstylnych kierowanych do hoteli i restauracji. Firma dzięki wysokiej jakości swoich produktów i elastycznej formie realizacji nawet najbardziej złożonych zamówień systematycznie umacnia swoją pozycję także za granicą, a szczególnie na wymagającym niemieckim, duńskim i skandynawskim rynku. Kolekcję Andropolu adresowaną do segmentu HoReCa można obejrzeć na stronie: www.andropol-horeca.pl

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny