Zakończona właśnie tegoroczna edycja była okazją do prezentacji m.in. profesjonalnego sprzętu gastronomicznego, mebli, urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wyposażenia zaplecza kuchennego, elementów wystroju restauracji i barów, a także oprogramowania i systemów zarządzania.
Ze swymi propozycjami wystąpili również dostawcy produktów żywnościowych i napojów dla gastronomii, surowców dla cukiernictwa i piekarnictwa.
Andropol promował w Warszawie swoje tekstylia, adresowane dla branży gastronomicznej - obrusowe tkaniny poliestrowo-bawełniane Pyton 320 oraz bawełniane Lemur 160.
- To perełki w swojej klasie, nic dziwnego więc, że cieszą się coraz większym zainteresowaniem restauratorów – mówi Grzegorz Pelczar, kierownik produktu w Andropolu. - Zaletą naszych tekstyliów jest jakość, walory estetyczne i użytkowe. Bardzo wysoka oporność na odbarwienia i czynniki mechaniczne, gwarantują niezmienność wyglądu. Docenili to uczestnicy targów. Jesteśmy zadowoleni z udziału w tej im imprezie, bo spotkali się tam czołowi producenci i dostawcy usług, osoby poszukujące rozwiązań dla biznesu gastronomicznego, ciekawe kierunków i trendów, w których podąża rynek restauracyjny. Na tych targach po prostu trzeba być.
Zobacz: Jesienno-zimowe wzory z Białegostoku już w Ikei! A wiosna też będzie nasza.
Niewątpliwym plusem targów są też tłumu zwiedzających, zwabione spektakularnymi pokazami kulinarnymi i prestiżowymi konkursami. Uczestnicy imprezy na żywo mogli przekonać się, jak działają najnowsze urządzenia wykorzystywane przy przygotowywaniu żywności, poznać trendy w restauracyjnej modzie, osobiście ocenić smak i wygląd przyrządzonych potraw. A wszystko w wykonaniu prawdziwych mistrzów kucharskiego fachu.
Podczas tegorocznej edycji targów EuroGastro swoją ofertę przedstawiło 241 firm z: Belgii, Czech, Finlandii, Francji, Holandii, Irlandii, Izraela, Niemiec, Polski, Szwecji, Węgier oraz Włoch. Targi odwiedziło blisko 19 tys. profesjonalistów z branży HoReca.
Andropol SA
jest znanym na krajowym rynku producentem artykułów tekstylnych kierowanych do hoteli i restauracji, czyli segmentu HoReCa. Spółka dzięki wysokiej jakości swoich produktów i elastycznej formie realizacji nawet najbardziej złożonych zamówień systematycznie umacnia swoją pozycję także za granicą, a szczególnie na wymagającym niemieckim, duńskim i skandynawskim rynku. Konfekcja stołowa spółki zdobi stoły w najbardziej ekskluzywnych restauracjach i salach bankietowych.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?