Stanów Zjednoczonych stołują się w nim coraz rzadziej.
Jak napisał portal Bankier.pl, w listopadzie gigant branży fastfood zanotował na terenie USA sprzedaż o 4,6% mniejszą niż przed rokiem. To największy spadek od czerwca 2001 r. W odpowiedzi na słabe wyniki sprzedaży, McDonald’s zamierza dać klientom więcej swobody. W ramach programu Create Your Taste (ang. Stwórz swój smak), osoby stołujące się pod dwoma złotymi łukami będą mogły modyfikować skład zamówionych kanapek. Wybór oferty ma odbywać się za pomocą ekranu dotykowego.
Źródło: Bankier.pl
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?