Amazon Prime Day – co to takiego?
Amazon Prime Day to wielkie święto zakupowe Amazon.pl dla klientów Prime, które zapewnia dostęp do tysięcy niesamowitych okazji na zakup produktów znanych i docenianych marek, zarówno globalnych, jak i lokalnych. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się w naszym kraju po raz trzeci. W tym roku festiwal okazji będzie miał miejsce 16 i 17 lipca.
W ramach subskrypcji klienci otrzymują nielimitowane, szybkie i darmowe dostawy milionów produktów ze sklepu Amazon.pl, bez minimalnej wartości zamówienia oraz dostęp do Prime Video i wybranych korzyści Prime Gaming. Cały pakiet kosztuje 49 zł na rok lub 10,99 złotych na miesiąc. Warto podkreślić, że wszyscy ci, którzy jeszcze nie zdecydowali się na jego zakup, mogą skorzystać z bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego i również wziąć udział w Amazon Prime Day.
- Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Amazon.pl wspólnie z IBRiSem, aż 65 procent konsumentów stwierdziło, że podczas kupowania różnego rodzaju produktów w sieci, najważniejsza jest dla nich wygoda. Nie chodzi tu wyłącznie o kwestie ekonomiczne, ale również o oszczędność czasu. Coraz więcej osób decyduje się też na wykupienie subskrypcji. Wszystko za sprawą dodatkowych korzyści podczas zakupów online. Mówimy tu m.in. o darmowej dostawie czy szybkich i darmowych zwrotach. Taką możliwość daje właśnie Amazon.pl, oferując subskrypcję Amazon Prime, która poza bezpłatną dostawą milionów produktów bez minimalnej kwoty zamówienia, zapewnia także szereg dodatkowych korzyści związanych z rozrywką - wyjaśnia Tomasz Chlebowski z Amazon.pl.
Wielkie wydarzenie w Elektrowni Powiśle
W związku ze zbliżającym się festiwalem okazji, Amazon.pl postanowił zorganizować niesamowite wydarzenie, które odbyło się we wtorek 2 lipca na terenie Elektrowni Powiśle w Warszawie. Podczas eventu, goście mogli skorzystać z wielu atrakcji w specjalnej strefie sklepu, a także zapleść wianki oraz spersonalizować T-shirty.
Wspomniane koszulki powstały w ramach współpracy Amazon.pl z duetem Paprocki Brzozowski, Można je zakupić w ramach limitowanej kolekcji dostępnej wyłącznie na stronie serwisu. Cały dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na rzecz fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
W evencie wzięło udział wiele znanych osób. Wśród nich znaleźli się m.in. Aleksander Milwiw-Baron i Sandra Milwiw-Baron, Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, Katarzyna Dowbor, Edyta i Cezary Pazura, Andziaks i Luka. Zaproszeni goście nie ukrywali, że uwielbiają robić zakupy w sieci i nie mogą doczekać się nadchodzącego Amazon Prime Day.
- Uważam, że zakupy online w dzisiejszych czasach są zbawienne. Kiedyś, żeby znaleźć jakiś przedmiot, trzeba było jechać do sklepu. Nie oznaczało to jednak, że go tam kupimy. Dziś mamy wszystko w sieci, co pozwala na oszczędzenie czasu, nerwów, a często także pieniędzy. Mamy też gwarancję, że dostaniemy wybrany przez nas produkt w jak najszybszym czasie. Nie ukrywam, że podczas zakupów przez internet największą uwagę zwracam na ceny i koszty wysyłki. Te ostatnie często potrafią być dla nas niezbyt miłą niespodzianką. Promocje są mi bardzo bliskie, lubię robić świadome zakupy. Wiem, że zrobię takie podczas zbliżającego się Amazon Prime Day. Mam już listę i znajdują się na niej między innymi rzeczy dla naszego małego synka, czyli pieluszki i mokre chusteczki, a także sprzęt do sportów wodnych, który musimy uzupełnić przed wyjazdem na wakacje - mówi Aleksander Milwiw-Baron.
Podobne zdanie odnośnie zakupów online ma popularny prezenter telewizyjny Maciej Dowbor, który także ma spore plany w związku ze zbliżającym się festiwalem okazji Amazon Prime Day.
- Muszę przyznać, że zakupy przez internet robię coraz częściej. To jest wielka wygoda, a człowiek kupuje mądrzej, mniej impulsowo. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że znalezienie unikatowych produktów w sklepach stacjonarnych zajmuje nam bardzo dużo czasu. W przypadku zakupów online, to w zasadzie chwila. Dużą zaletą są również promocje, takie jakie mają miejsce np. podczas nadchodzącego Amazon Prime Day. Sam już nie mogę doczekać się tego wydarzenia. Chodzi za mną parę rzeczy. Na pewno będę polował na systemy do inteligentnego domu i sprzęt sportowy. Dziś zamówiłem natomiast dywaniki do samochodu - zdradził Maciej Dowbor.
Edyta Pazura zamierza z kolei wzbogacić się w tym roku o nowy sprzęt fotograficzny.
- Na Amazon Prime Day czeka się cały rok. Ja jestem zapalonym fotografem, w związku z czym poluję na sprzęt fotograficzny, w szczególności na obiektywy i aparaty analogowe. Generalnie robię dużo zakupów w sieci. Nie ukrywam, że najważniejsze kwestie, na które zwracam uwagę w ich trakcie, to atrakcyjne ceny i szybkość wysyłki - mówi Edyta Pazura.
Tego samego oczekuje od zakupów online mąż Edyty. Cezary Pazura zwraca również uwagę na wygodną możliwość zwrotu produktu.
- Żona jest tą osobą, która zamawia, a ja jestem tą osobą, która otwiera drzwi kurierowi. Przyznaję, że to się dzieje bardzo często. Zauważyłem też, że nauczyliśmy się nowego sposobu robienia zakupów, który jest bardzo atrakcyjny i wygodny. Kiedyś, dawno temu, żeby oddać rzecz, którą się kupiło, musieliśmy się liczyć z dużym, czasochłonnym zabiegiem. Dzisiaj, na Amazon.pl, możesz oddać zakupiony towar bezpłatnie, bez drukowania etykiety, również przez Paczkomaty. W mojej opinii to fantastyczne rozwiązanie - kwituje popularny aktor.
Pokaz Paprocki Brzozowski
Zwieńczeniem wieczoru był pokaz Paprocki Brzozowski. W trakcie wydarzenia, jedna z modelek miała na sobie spersonalizowaną koszulkę Amazon.pl, zaprojektowaną przez wspomniany duet.
Tuż przed pokazem goście mogli obejrzeć film, w którym Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski zamawiają przed pokazem produkty z Amazon.pl – mazaki tekstylne, które już następnego dnia wykorzystali do wykończenia stylizacji koszulki.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?