Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Alfa: Na miejsce Kolportera wchodzi Empik

(peż) Fot. Wojciech Wojtkielewicz
Nawet „wypasione” marki , broniąc sie przed starzeniem na wieszakach, sięgają po przeceny. A klient cieszy się, że i jego portfel radzi sobie z takimi propozycjami.
Nawet „wypasione” marki , broniąc sie przed starzeniem na wieszakach, sięgają po przeceny. A klient cieszy się, że i jego portfel radzi sobie z takimi propozycjami.
Żeby przetrwać w kryzysie, trzeba odpowiednio ustawić strategię sprzedaży. A czego teraz oczekuje od nas klient, pokazała ostatnia noc wyprzedaży w Alfie – mówi Mirosław Cechowski, dyrektor tego centrum handlowego. Bo galeria właśnie kończy podliczanie efektów finansowych swojej akcji z 5 czerwca. – Do godziny 19 odwiedziło nas wtedy 7 tysięcy ludzi – wylicza dyrektor Cechowski. – A potem, do godz. 23... kolejne 23 tysiące!

Co ważne, klienci nie tylko przyszli, ale i kupowali.

– Przeanalizowaliśmy do tej pory obrót 90 procent naszych podnajemców. W czerwcu odnotowali około 15-procentowy wzrost wartości sprzedaży w w stosunku do maja – wyjaśnia dyrektorAlfy. – A ilościowo rzecz biorąc sprzedali o 40 do 50 procent więcej towaru niż w poprzednim miesiącu.

To duża ulga, bo po pierwsze pieniądz płynie do portfeli przedsiębiorców, a po drugie – nowe kolekcje nie starzeją się im na półkach i wieszakach.

 

 

– Po tych danych widać, że białostoczanie chcę kupować, tylko trzeba im wyjść naprzeciw schodząc z cen, dając jak największy wybór towaru, podnosząc jakość obsługi – komentuje dyrektor Cechowski. – I korzystają na tym obie strony.

Bo że jest ciężko to widać. Spowolnienie gospodarcze zachwiało kondycją niejednej firmy, nawet o ogólnokrajowym zasięgu lub kazało jej zmienić dotychczasową politykę rozwoju. Pisaliśmy już choćby o Kolporterze zwijającym swoje salony prasowe w całej Polsce. W Alfie są obecnie trzy wolne lokale po podnajemcach, którzy się wycofali: po salonie Kolportera, Trollu i Royal Collection.

– Możemy już oficjalnie powiedzieć, że na miejsce Kolportera wejdzie do nas Empik – mówi Mirosław Cechowski. – Prowadzimy też wstępne rozmowy z firmami zainteresowanymi następnymi powierzchniami handlowymi. Z każdym, nowym i dotychczasowym, z najemców negocjujemy indywidualnie warunki współpracy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny