Patronem medialnym projektu jest Kurier Poranny. Wykład ma charakter otwarty.
Miejsce: WSFiZ w Białymstoku, ul. Ciepła 40, Duża Aula.
Temat spotkania: „Co to znaczy być numerem jeden? Skuteczna kampania promocyjna na przykładzie lidera polskiego mleczarstwa firmy Mlekovita”
Termin: 13 stycznia 2017 r.
Godzina: 17-18.30
Milena Faszczewska
kierownik marketingu w SM Mlekovita. Absolwentka prawa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Z Mlekovitą związana od 7 lat, od początku z działem marketingu. W pracy odpowiedzialna m.in. za skuteczną realizację przyjętej strategii marketingowej, nadzór nad projektami graficznymi, komunikację wizualną oraz bezpośrednią współpracę z kluczowymi klientami w kwestiach marketingowych.
MLEKOVITA, z małej spółdzielni, jaką była na początku swojego istnienia (1928 r.), wyrosła na potęgę – największą polską grupę mleczarską, zarówno pod względem wielkości przerobu mleka, jak i sprzedaży produktów mlecznych.
MLEKOVITA to lider polskiego mleczarstwa i najcenniejsza marka sektora produkcyjnego, firma nowoczesna i innowacyjna we wszystkich obszarach swojej działalności.
Konsekwentnie prowadzona polityka rozwoju firmy spowodowała, że obecnie firma posiada 16 zakładów produkcyjnych, 30 własnych Centrów Dystrybucyjnych, w tym pierwszą w branży hurtownię Cash&Carry, oraz własną sieć detaliczną działającą pod szyldem MLEKOVITKA, a jej wyśmienite, najwyższej jakości produkty nabiałowe podbijają serca i podniebienia krajowych oraz światowych konsumentów od blisko 90 lat.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?