Natomiast Electrum jest białostocką firmą o zasięgu krajowym, zajmującą się integracją systemów z obszaru automatyki, elektroenergetyki i technologii informatycznych. W swoim portfolio ma np. Auchan Hetmańska w Białymstoku, BAT Augustów czy Blue City w Warszawie.
- Pierwszy etap postępowania na wyłonienie sponsora tytularnego za nami, teraz czas na negocjacje. Trzeba wspólnie ustalić katalog praw, korzyści, które później będą podstawą do złożenia ostatecznych ofert przez zainteresowane firmy
- mówi Rafał Rudnicki, zastępca prezydenta Białegostoku.
O tym, że o miano sponsora tytularnego starają się dwie firmy pisaliśmy już wczoraj. Miasto dopiero teraz podało ich nazwy, bo trzeba było poczekać na ocenę formalną złożonych wniosków. Sponsora powinniśmy poznać jeszcze w tym roku. Wtedy okaże się, jaką nazwę będzie miał miejski stadion. Może dodane będzie słowo Arena, np. Adampol Arena lub Electrum Arena.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?