21. rocznica wykolejenia się pociągu z chlorem. Zobacz harmonogram uroczystości.

MG
Pamiątkowy krzyż przy ulicy Poleskiej w Białymstoku
Pamiątkowy krzyż przy ulicy Poleskiej w Białymstoku Fot. Bogusław F. Skok
We wtorek, 9 marca, białostoczanie uczczą 21. rocznicę ocalenia miasta.

Procesje, nabożeństwa dziękczynne, uroczystości przy krzyżu upamiętniającym miejsce wykolejenia się pociągu z chlorem. Tak we wtorek, 9 marca, białostoczanie uczczą 21. rocznicę ocalenia miasta.

Uroczystości rozpoczną się o godz. 10.30. Nabożeństwo dziękczynne w cerkwi św. Mikołaja przy ul. Lipowej odprawi ks. abp Jakub. O godz. 16.30 białostoczanie złożą wieńce przy krzyżu przy ul. Poleskiej. Stąd wierni przejdą do Sanktuarium Miłosierdzia. Tu o godz. 18 zostanie odprawiona msza św., której będzie przewodniczył ks. abp Edward Ozorowski.

Najnowsze informacje o epidemii koronawirusa

Wideo

Komentarze 16

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

S
SLEDZ
CYTAT(~Justyna~ @ 9.03.2010, 15:33:57)
A ja proszę redakcję Kuriera Porannego o przekazanie nr IP -tego pana - POLICJI.

OJEJKU JEJKU!!!!!!!!!!!!!a za coz chcesz mnie scigac justyno?czy za to ze podzielilem sie tym co wiem z czytelnikami,czy tez moze w komitecie organizacyjnym tych uroczystosci dzialasz i boisz sie ze ci publika nie dopisze za rok?tak czy owak mozesz mi skoczyc.gosc o ktorym pisalem pochodzil z warszawy i mial na imie ryszard.sadzac z opisu zdarzenia i znajomosci terenu mowil prawde.rzycze policji sukcesow w poszukiwaniu sprawcow po 20 latach.o ile sie oczywiscie nie zacpali.a swoja droga przewozenie takiego badziewia przez miasto jest przestepstwem i winnych tego latwiej by bylo znalezc.no ale komu to potrzebne bylo i jest???przeciez dzieki temu mamy kolejny cud w krainie cudow!!!!!!!!!!
G
Gość

Żal.pl w tym kraju to zawsze modły do wróżek będą ciemniaki słały a prawda jest taka że to człowiek uratował nie żaden tam bóg to żaden cod powinniście strażakom dziękować nie bogu którego nie ma nie było i nie będzie zwykła propaganda kleru by mieć władze i kasiore.

G
Gość

obłuda, obłuda, obłdua - widziałem jak sprzątali ten odcinek Poleskiej, masakra. Szkoda że nie posprzątają innych ulic.

G
Gość
CYTAT(Lol @ 9.03.2010, 10:55:35)
Przy okazji tej rocznicy tego wypadku będzie niezła promocja miasta. Tylko po wpisach widać, że o tolerancji i wielokulturowości można pomarzyć.
Bardzo dużo jest nienawiści do innych wyznań, poglądów, grup społecznych- niestety to wrzód społeczeństwa białostockiego jest dość aktywny na forach i psuje wizerunek miasta. Może brak edukacji, może co niektórzy nie stali na moście tolerancji?, a może to zwykła zaściankowość intelektualna i moralna niektórych POstepowych.

To prawda! Bezdenna nietolerancja, głupota i zaściankowość królują w tym mieście. Mam propozycję: świętujmy procesją i modłami wszystkie imieniny i urodziny proboszczów poszczególnych parafii, a że jest ich trochę to zawsze będzie o co się modlić, bo niektórzy nie wiedzą już za co. Katastrofa była, ok! Potem dorobiono do niej ideologię.
L
Lol

Przy okazji tej rocznicy tego wypadku będzie niezła promocja miasta. Tylko po wpisach widać, że o tolerancji i wielokulturowości można pomarzyć.
Bardzo dużo jest nienawiści do innych wyznań, poglądów, grup społecznych- niestety to wrzód społeczeństwa białostockiego jest dość aktywny na forach i psuje wizerunek miasta. Może brak edukacji, może co niektórzy nie stali na moście tolerancji?, a może to zwykła zaściankowość intelektualna i moralna niektórych POstepowych.

g
gość

Gdzie czerwona kartka w kalendarzu do diaska! Tez chcę świętować.

G
Gość

A GDZIE MIEJSCE DLA STRAŻAKÓW??? TO PRZECIEŻ ONI URATOWALI BIAŁYSTOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@

"Od Boga daleko do proga".

G
Gość
CYTAT(alf @ 8.03.2010, 22:19:15)
Chyba kogoś pogięło! Takiej fety nie było nawet po lądowaniu ludzi na Księżycu. Z roku na rok większy obłęd. Jak tak dalej pójdzie to kolejna impreza przyćmi otwarcie olimpiady.

Trafne spostrzeżenie!!!
G
Gość
CYTAT(Gupik @ 9.03.2010, 07:58:36)
was jusz do kaca powalilo jakie ocalenie miasta jakie nabozenstwo czy wy naprawde nie macie co robic jusz wam od tej modlow w glowach sie porypalo
?

i tak juz wiadomo że te wczystkie uroczystosci to sprawka Moherów kturym się po prostu nudzi od nadniaru nic nie robienia.

ps. Kosno , ty bemózgi ekologu czy tam będzieć ?

Dlaczego nie szanujesz czytelników i piszesz z błędami ortograficznymi?
k
kamil
CYTAT(alf @ 8.03.2010, 23:19:15)
Chyba kogoś pogięło! Takiej fety nie było nawet po lądowaniu ludzi na Księżycu. Z roku na rok większy obłęd. Jak tak dalej pójdzie to kolejna impreza przyćmi otwarcie olimpiady.


CYTAT(chmielu @ 9.03.2010, 00:25:47)
... a za rok już after party w "Pornozach"


CYTAT(nico @ 9.03.2010, 03:40:08)
was jusz do kaca powalilo jakie ocalenie miasta jakie nabozenstwo czy wy naprawde nie macie co robic jusz wam od tej modlow w glowach sie porypalo


Trzeba wam coś wyjaśnić. Bo dojrzały człowiek takich rzeczy zwyczajnie nie piszę. I umie uszanować zdanie innych. Taki program obowiązuje co roku. Ale wam ciężko użyć www.google.pl najwyraźniej. Ludzie pracujący wtedy przy stawianiu cystern na tor byli śmiertelnie przerażeni. Dla nich z pewnością był to cud że udało się. I na pewno uważają że była tam Boża pomoc. Oni byli świadomi zagrożenia w przeciwieństwie do was. Jeżeli uważacie że tam nie było Boga to wasza sprawa. Ale tego nie piszę się w ten sposób. Trzeba zachować trochę tolerancji wobec drugiego człowieka i jego wyznania.
P
Pan Grzegorz

was jusz do kaca powalilo jakie ocalenie miasta jakie nabozenstwo czy wy naprawde nie macie co robic jusz wam od tej modlow w glowach sie porypalo
?

i tak juz wiadomo że te wczystkie uroczystosci to sprawka Moherów kturym się po prostu nudzi od nadniaru nic nie robienia.

ps. Kosno , ty bemózgi ekologu czy tam będzieć ?

n
nfo
Błazny
ten św. Chlor jest po prostu niesmaczny
Swoją drogą, to teżbym z fajerwerkami świętował imieniny swojego kota
jakbym rocznie dostawał z budżetu 12mld zł i nie musiał z tego rozliczyć ani złotówki
n
nico

was jusz do kaca powalilo jakie ocalenie miasta jakie nabozenstwo czy wy naprawde nie macie co robic jusz wam od tej modlow w glowach sie porypalo

c
chmielu

... a za rok już after party w "Pornozach"

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3