Bdsklep.pl zatrudnia około 50 osób, natomiast BD Group to firma zatrudniającą około 300 osób. Obie spółki postanowiły podarować swoim pracownikom 2 godziny z dnia pracy z przeznaczeniem na budowę wielopokoleniowych więzi pod hasłem tegorocznej akcji „Muzyka i pokolenia”.
- Postanowiliśmy zachęcić pracowników do wielopokoleniowych spotkań muzycznych, daliśmy im możliwość wcześniejszego wyjścia z pracy, jeśli oczywiście pozwoli na to organizacja pracy działu - mówi Elwira Rusiłowicz z Brand Distribution Group. - Poprosiliśmy pracowników o zrobienie zdjęcia ze wspólnego muzykowania i dołączenie do niego swojego rodzinnego opisu. Najciekawsze opisy zostaną nagrodzone.
Powstanie też firmowa lista przebojów słuchanych przez całe rodziny. Więcej o akcji znajdziesz na stronie mamrodzine.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?